Közösségi oldal

A közösségi oldalakban lévő lehetőséget a FaceBook közösségi oldal példájával szeretném bemutatni. Azért a FaceBook segítségével, mert ez a világ legnagyobb közösségi oldala.

Ma már 450 millió felhasználót számlál, és ebből a számból 1.1 millió magyar, mivel az oldal elérhető magyar nyelven is.

Ami nagyon fontos ennél a közösségi oldalnál, hogy 2004-től ezidáig 15 milliárd dollárra növekedett az értéke.

Jogos kérdés, mi az ami meghatározza ez közösségi oldal értékét, mikor ingyen regisztrálok, ingyen használom az alkalmazásokat stb.

Mikor kitöltöm a profilomat, adatokat adok meg magamról, így célpiacává válok az itt reklámozó cégeknek.

Különböző bannerek villognak, hogy kattintsak ide, miután megteszem különböző termékeket és szolgáltatásokat kínálnak nekem megvételre.

Azok a cégek akik itt reklámoznak óriási pénzeket fizetnek a közösségi oldal üzemeltetőjének. Tömegeket tudnak a közösségi oldalon elérni, ezért óriási a profit is, amit eltesznek a cégek, de mint mi aktív felhasználók semmilyen formában nem kapunk ezen közösségi oldalból pénzt.

Ha szeretnél egy újonnan indult közösségi oldalba pénzt fektetni, mely merőben más lesz mint az eddig meglévő közösségi oldalak, mert van mögötte egy üzleti koncepció, mely segítségével a közösségi oldalt használó tagok is bevételhez juthatnak, akkor iratkozzál fel az alábbi űrlapon, elküldjük multimédiás bemutatónkat és meghívunk cégünk webkonferenciájára, ahol élőben meghallgathatjuk ennek a lehetőségnek a bemutatását.